lørdag 4. september 2010

Handy mummy......

I snart fire år har jeg irritert meg over manglende plass/orden i vindfanget her hos oss..., med to barn som til stadighet skifter mellom sandaletter-fotballsko-crogs-støvler etc etc. og ikke har EVNEN til å rydde etter seg, så kan en mor bli rimelig frustrert til tider.... når denne familien pr dags dato i tillegg er i besittelse av ca 150 jakker, så blir kaoset et faktum!
Jeg har tegnet og forklart mannen i huset hvordan jeg vil ha det, med mål og det hele, og har mast i åresvis på det må GJØRES noe.... Sist jeg nevnte det (det var når alle sommerskoene fremdeles lå slengt i vindfanget + at høstens sortiment av støvler og støvletter var kommet frem) så sa mannen så fint at det skal bli gjort "I LØPET AV HØSTEN"..... Hva gir du meg??? Jeg svarte litt tørt " i løpet av DENNE høsten mener du? eller neste?" og smilte mitt mest sjarmerende smil....:) Dette er nå noen uker siden, og jeg har rett og slett sett meg lei på å vente, og har gått i gang med arbeidet selv!!!! Håpet er at mannen skal bli så bekymret at han kommer for å avløse meg, men det gjenstår å se.....
Før-under og etter bilder kommer....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar